28 Mayıs 2013 Salı

Nasrettin Hoca - Akşehir

                                
27 Mayıs 2013 Dün, 14:18:54
Akşehir'e ulaştım. Hocayı ziyaret ettim











DEĞERLENDİRME

İstemesem de Gezim burada bitti. 2 gece 3 günlük bir geziydi.
  --------
Yolculuğum en zor evresi  Salihli den Kula'ya gitmekti ve sonrasında Uşak'a.
Sadece rampa tırmandım. Bir çok yerde bisikletten inip yürümek zorunda kaldım. 
Yürüyüş hızım saatte 5km idi. 

Yorguluktan sadece ilk gün istatistik tutabildim.

İzmir - Kula 1 günde

05:30 - 18:00  toplam süre
7 saat 50 dakika toplam bisiklet sürme süresi
Max hız : 55,1 km/ saat
Mesafe  : 143 km
İzmir rakım : 1 m
Kula rakım :  665 m

Afyon Çay Suldandağı

Ellerim yandıgı için ufak bir kasabaya girdim.  Afyon, çay

27 Mayıs 2013 Dün, 09:06:26





27 Mayıs 2013 Dün, 11:08:46
Amcam sağolsun davet etti. 1 tabağı bitirince bi tane daha , onuda bitirince…
Burası Sultandağı. Kirazları  yurt dışına satılıyormuş. Kilosu 10 tl dedi. Türkiyede çok azı kalıyormuş. 
Tabi onların çıkmasına 15-20 gün var. Maalesef onlardan yiyemedim.



SULTANDAĞI

27 Mayıs 2013 Dün, 12:20:04
Muzaffer amcanın da kiraz bahçesi var. Oraya dinlenme tesisi kuruyor. 5-6 ayda biter dedi. 
İşçiye ihtiyacı varmış 5-6 ay orada çalışmamı istedi ama yol beni bekler. Kabul etmedim.  
Orada biraz uzun kaldım . aslında o gün orada çadır kurmamı söylediler.  
Keşke kabul etseydim. Sonuçta makine değiliz , dinlenmeye de ihtiyacımız var.




Afyon - Çadır


26 Mayıs 2013 Pazar, 21:52:14
Afyonda saat 10:00 da yer bulabilmiştim.  Hava kararmadan çadırı kurmak isterim ki yatıp dinleneyim. Temizliğe vaktim kalsın.



Sağ olsunlar benzinlikte çalışanlar beni yemeğe  çağırdı. 
Sabahçılarıda tembihleyip onlarda beni kahvaltıya çağırdı.

Konakladığım istasyon.

YOL ÇALIŞMASI
27 Mayıs 2013 Dün, 06:06:08
Yolun geliş kısmı trafiğe kapalı. 
Hemen oraya geçtim ve  bana ait 3 şeritlik yolda güvenle yoluma devam ettim.



27 Mayıs 2013 Dün, 07:32:22
Yollar iyice bozuldu.
Karşıki dağları sanırım tırmanıcam.???


Çataltepe geçildi:)

26 Mayıs 2013 Pazar, 08:56:00
Çatal tepe geçidi . 





KORNA

Yoldayken araçlar kornaya basıyordu.  İlk başlarda korkuyordum. Çünkü bir tır arkandan gelirken peş peşe kornaya basınca haliyle insan irkiliyor.
15 km ile giderken bir tırcı kornaya bastı. Emniyet şeridindeydim ve yol geçmesi için müsayitti. Bir daha bastı. Bakmadım 3. Yü basınca arkamı dödüm ve büyük bir neşe ile elini bana salyan bi surat gördüm.  Sonra sollayıp gitti. Garip…..


26 Mayıs 2013 Pazar, 09:13:28
dinlenme yerlerim güzeldi.

UŞAK'A GİRERKEN


26 Mayıs 2013 Pazar, 13:14:48

BANAZ
26 Mayıs 2013 Pazar, 18:52:22
Bisikletim Banaz da bozuldu . Pazar olduğu için tamirciler kapalıymış. Bi tamircinin iş yerinin camından telefonunu alıp aradım. Ev taşıyomuş ve gelemezmiş. Evini buldum. Evini taşıma için yardım teklif ettim, kabul etmedi . durumumu anlattım, bisiklet karşısında toplam 5 dk almayacak bir çözüm ama Pazar günleri banazda bisiklet tamircileri kapalıymış.O gün orada kalmak için yer aradım. Tahmin edeceğiniz gibi hiç biri yer vermedi. Afyona gitmek zorunda kaldım. 


KONAKLAMA YERLERİ
Bir yer bulamayınca diğer benzinliğe kadar giderim. Orada yer vermezse diğerine... Elbet biri yer verir. Daha çok, şehre girerken veya şehirden çıkarken yer arıyorum. 2. Günün sonun da yer bulma konusunda usta olmuştum.  Önce bir benzinliğe bisikletle girip keşif için sağını solunu gezerim. Benzinciler bana garip garip bakar uzaktan. Eğer çadır kurabileceğim bi yer varsa rica ederim.

Kula Geceleme

25 Mayıs 2013 Cumartesi, 19:48:30
Kula çıkışı ilk geceleme  yerim.  İstasyonun hemen yanı polis binası var. 
Bundan daha emniyetli bi yer olabilirmi..
İzmir'in yaz gecelerinde uyumak için kapıyı pencereyi açarız. Buda yetmezse klimalardan önce evin içinde serin bi yer arardık. Rakımı 1000 olan bu yer  kutup bölgesi gibiydi. Soğuğun  verdiği acı yüzünden sabaha kadar 1 sn bile uyuyamadım.  O gece benim için çok uzun geçti. Esintiyi bile geçiren adi bir çadır. Uyku tulumu yoktu o an.
Ertesi gün kipadan 50 tl ye bitane aldım. Tesco marka. 







SABAH VE UYKUSUZUM
26 Mayıs 2013 Pazar, 05:44:36



Sabah oldu uykusuzda olsak yola koyulmanın zamanı.

26 Mayıs 2013 Pazar, 06:28:52

GEDİZ

26 Mayıs 2013 Pazar, 06:38:04

26 Mayıs 2013 Pazar, 06:47:16

???????????????????


26 Mayıs 2013 Pazar, 08:14:42